2/20/2012

özet geçsene piç.

çok spontane bi hayatım olduğumdan bahsetmiştim sanırım. sınav dönemi tabii ki. şurada bir ay var yok gibi. o yüzden de hiç bir şeye fırsatım olmuyor. hani keşke olsa. yalnızlık bonusunu taşıdığım için yanımda, öyle kuş gibi evdeyim. sikeyim ya. benim neden arkadaşım yok. ya da var. aslında yok. bunun sebeplerini biliyorum, o yüzden kendimi suçlayacağım bir yön de yok. "hiç." hiçlik duygusu işte. küçük bir ilçe, aynı insanlar-ortamlar-muhabbetler. birbirini ileriye taşımıyor. internet var iyi ki o yüzden.

üf hiç bi etkileşim yaşamadım uzun zamandır. kimseden hoşlanmıyorum. mesela bi ufaklık var okuldan, sırnaşıyoruz çok pis. sarmaş dolaş geziyoruz etrafda. ama his yok yani. bişiler olacağından değil. tamamen yok. hatırlamışken, ona kendimi açmak üzereydim tam son anda vazgeçtim. çünkü altyapı çalışmalarında kızlardan hoşlanmayışımı bi olaya bağlamıştım kendisine aktarırken, ve o da kız da iş yok fikrini sürmüştü. o köşeden döndüm hemen.

sarı'yla bi münasebetimiz var önceden bahsetmiştim. iyiden iyiye şüpheleniyorum ondan. amma velakin, kendini kabul etmemiş. kendimi ele alırsam, şu an için onun durumu normal. zamanla o da idrak eder umarım.

sarı bana bi akşam, sikmek istiyosan bahane çok gibi bişey demişti durduk yere.  sonra konuyu başka yerlere bağladı. o süreçten sonra muhabbet biraz daha iyi oldu ama bana "aga" dedi : ( . yıkıldım. çok efendi ve kültürlü bi çocuktu halbuki. üf, sarı'nın poposunu düşünüyorum şu an. çok tatlı. zaten okul pantolonu erkek götüne çok yakışıyo.

---

hiç tanışmadığım f'i özledim galiba.
f'i eylül'den beri takip ediyodum. bi gün dershane çıkışı yolumun üzerinden gidiyordu. o önde ben arkada. allahım bize gidiyoruz sanki. birebir benim gideceğim yerlerden yürüyor. içimden dedim. yarabbim şunu bi döndür de gül cemalini göreyim. şak, motorlu bi adam durdu yanında tanıdığıydı herhalde konuştular falan. saf gibi izledim ben de. sonra gittiler. f'i facebook'tan takibe aldım, bi tane fotoğrafı vardı hatta arkadaşı uzanmış kucağına öpüyordu onu. "ACABA MI LAN?" oldum. salak salak aşk sözleri paylaştığını iyice kavrayınca, elveda romeo diyip arkadaşlarımdan çıkardım. arada görüyorum falan.

--

hadi şu resmi koyayım da genç arkadaşlara bi güzelliğimiz olsun. "liseliler güzeldir." -bir liseli

6 yorum:

  1. okul pantolonu her erkekte güzel durmuyor, yuvarlak popolularda güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  2. aferim akıllı ol ciğerimi ye:P (ruhunu ortaya koyduğun bir yazı yazdığın için)

    yalnızlığının şerefine!
    operadakiyalnız:P

    YanıtlaSil
  3. o kız bana abi dedi gibi olmuş "aga" olayı da :))

    YanıtlaSil
  4. @patrick, sıkı duranlar gayet güzel işte. sonuç: güzel

    YanıtlaSil
  5. @operadakiyalnız ;P eyvallah gözüm. ruhum ortaya koymuşum demek :p

    YanıtlaSil
  6. @orhanbencedegay, hhahahuauh :) aynen ya, yı-kıl-dım.

    YanıtlaSil